Вітаю Вас, Гість | RSS
П`ятниця, 15.12.2017, 22:54
Головна » 2017 » Травень » 14 » Dilemma 2: огляд
19:53
Dilemma 2: огляд

Ймовірно, розробники з команди 4Reign Studios надивилися сучасної голлівудської продукції, постійно повторює і штампів саму себе. І вирішили: "а чим ми гірші?". В результаті геймерам дісталася дивна виріб під назвою Dilemma 2 . Для довідки: оригінальна Dilemma з'явилася в далекому 2006-му році і виглядала таким "бридким каченям" через недостатню налагодженості втілення при цікавою початкової ідеї та певної атмосферности. Тепер же від незвичності задуму нічого не залишилося, так як майже повне сюжетне схожість першої і другої адвенчур в наявності, а ось сценарної наступності немає. Тому ми заздалегідь знаємо, як будуть розгортатися події. І можемо лише пригнічувати позіхання, виявивши, що нова Dilemma 2 втратила по дорозі мало не половину тих якостей і подробиць, які перетворювали першу гру в атмосферне квест.

дилема 2

Тихо сам з собою в кріокапсулі сиджу.

Бережіться, марсіани, ми йдемо! 

Найприкріше, що влаштувавши фактично "переспів" всієї сюжетної лінії приквела, розробники абсолютно не подбали про тих, хто "не в темі". Невиразний ролик на самому початку гри зроблений, очевидно, на коліні. Він не тільки не створює гарну вступну в світ, в якому нам належить грати, але навіть і з подальшими подіями майже не пов'язаний. Марсіанські колонії, деліріум, пошук людини з особливим генотипом для не зовсім зрозуміло з якою метою - все це миготить перед нашими очима, ніяк не зачіпаючи свідомості. 

А безпосередні події починаються з амнезії. У сенсі, наш герой неформальній зовнішності виявляє себе посеред відкритого космосу на якійсь станції, де всі двері замкнені і, природно, жодної живої душі немає. Надалі йому все ж доведеться зіткнутися з братами по розуму.

дилема 2

Після вибуху і кішки сірі.

Основне місце дії - Червона Планета. Але не сподівайтеся: на Марсі живуть зовсім не зелені чоловічки, а цілком собі homo, імовірно, sapiens, які прилетіли в свій час з Землі в пошуках деліріум - високоенергетичних матеріалу (понаїхали тут, розумієш!). Згодом зв'язок з рідною планетою обірвалася, і колоністи змушені були виживати самотужки. Тепер на Марсі, ясна річ, - угруповання, боротьба за виживання та інші принади. Але нашому герою все це, за великим рахунком, до лампочки. Йому б згадати ім'я своє згадати. І адже довго буде згадувати - до самого фіналу!

дилема 2

Станція. Рапсодія в блакитному, розумієш ...

Дилема на проблемі сидить, дилемою поганяє? 

Основна "Дилемні" ситуації буде полягати, як і раніше, в необхідності вибрати, до якого угрупування примкнути. Простіше кажучи - кого мочити. Незважаючи на пересекаемость всіх можливих шляхів, кількістю кінцівок нас побаловали - цілих чотири варіанти заготовлено для уважного геймера. Ось тільки чи захочеться гравцеві добиратися до жаданого фіналу?

дилема 2

Навіть відважних героїв мучить ностальгія по блакитним ведмедям!

Дійсно, питання. Бо геймплей залишає бажати. Розробники знову спробували схрестити бульдога з носорогом - адвенчуру з RPG і аркадними елементами. Від рольового проекту тут - система квестів і можливості вибору, від аркади - кепські міні-ігри в воістину страшних кількостях, ну а від адвенчури - весь інший процес. Який рясніє нав'язливим піксельхантінга на тлі вельми неясних пейзажів, нескінченної метушнею з замками, кодами і шифрами. Сказати, що подібна гра захоплює - значить злукавити: закінчити взаємодія з Dilemma 2 хочеться ще до появи першого діалогу. Рідкісні коментарі нашого героя озвучуються дуже вибірково, субтитри же надруковані в куточку найдрібнішим з можливих шрифтів. Тому ліве око через якийсь час починає смикатися вниз - а ну, як там підопічний, сказав чогось або мовчить? На рідкість незручний інтерфейс гармонійно доповнюється ще більш дратівливим управлінням: за спрямованістю і виду курсора дуже складно зрозуміти, що слід зробити з тим чи іншим предметом. Переміщення по локаціях - окрема пісня: відшукати ту саму, єдино вірну точку, що дозволяє перейти з одного кінця кімнати в інший, буває так само складно, як відгадати головоломку. 

Але сама сумна повість у всьому проекті - графіка і атмосфера. Вони вбивають сухістю, недоліком опрацювання, та й просто халтурним ставленням творців гри до своєї справи. Темні, каламутні і невиразні двомірні інтер'єри органічно вписуються в загальний набір недоробок, властивий адвенчура.

дилема 2

Головоломка з пляшками. Наші люди робили.

***



Важко уявити собі аудиторію, для якої Dilemma 2 виявиться "попаданням в точку". Гра відверто нудна, незручна і викликає почуття роздратування набагато швидше, ніж у геймера з'являється можливість дійти до першої сюжетної розвилки, пропонованої герою. Головну дилему - купувати чи не купувати гру - розробники вже вирішили за нас. 

Плюси: основна ідея була б оригінальною, будь вона використана вперше. 
Мінуси: головний мінус - гра дуже нудна.

Переглядів: 35 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright MyCorp © 2017 | uCoz