Вітаю Вас, Гість | RSS
П`ятниця, 15.12.2017, 22:54
Головна » 2017 » Травень » 14 » Metro 2033: превью
20:16
Metro 2033: превью

Концепція рольового шутера Hellgate: London , якому навряд чи дано переродитися в сіквелі, ще здатна привернути нашу увагу можливістю прогулятися по руїнах реально існуючих міст. Український проект " Метро 2033: Останнє Притулок " відкриє для віртуального підкорення зруйновану ядерною війною Москву недалекого майбутнього. Катастрофу цю у всіх подробицях вигадав і описав Дмитро Глухівський в романі "Метро 2033", що автоматично гарантує проекту закручений сюжет і продуманий світ. Крім того, автор книги особисто бере участь у створенні гри, завдяки чому уважний геймер зможе знайти альтернативну кінцівку і додаткові сюжетні лінії.

Metro 2033: The Last Refuge

Всі персонажі в грі постійно носять протигази. Як же ми будемо їх розрізняти?

Тим же, хто не знайомий з романом, поспішаю повідомити, що людство зруйнувало Москву вкрай ефективно: людям жити серед пилу і попелу стало зовсім нестерпно, радіація зашкалює, на кожному кроці трапляються всякі спотворення гравітації, смертоносні енергетичні згустки і інші аномалії. Найсумніше те, що такі непридатні для життя умови не заважають існуванню мутантів всіх форм, розмірів і забарвлень. Добра радіація наділила неміряної силою і нахабством кожного, хто не втік в підземні сховища. Так з'явилися птеродактилі, людиноподібні "чорні", щури-переростки і собаки-мутанти, а також засіла в руїнах Кремля гігантська колонія бактерій. Одні свині залишилися вірними своїй анатомії і фізіології, чим заслужили почесне місце в меню залишилися в живих людей. Залишки населення столиці були змушені сховатися в метро, ​​ходити в протигазах і забути про денне світло. Проте, жорсткі умови існування не приборкали людської пристрасті до ворожнечі з собі подібними. Поступово з'явилися різні угруповання: від "Смарагдового міста", куди переїхав у повному складі МГУ, до дикунів-канібалів культу Великого хробака.

Metro 2033: The Last Refuge

Схоже, цей вид мутантів різниці між підлогою та стелею не відчуває зовсім. Навіщо ж тоді потрібна барикада з мішків?

Жорстокий світ готовий до приходу протагоніста, який пронесеться через повний небезпек місто і розгадає всі можливі таємниці нового світу. Таким героєм став житель станції "ВДНХ" на ім'я Артем - добрий хлопець, в дитинстві відкрив гермозатвор на рідній станції, поставивши таким чином під загрозу життя всіх її жителів. І ось, через 12 років, Артему випав шанс виправити помилку, а для цього йому доведеться дістатися до станцій Полісу - найбільшої і шанованою з людських угруповань. Артему належить іздирявіть кулями безліч підземних монстрів і бандитів, покататися на дрезині, виконати масу додаткових завдань і подолати цілий ряд більш простих перешкод, які представлені гравцеві у вигляді міні-ігор. Лінійний сюжет, провідний гравця по рейках від станції до станції, часом робитиме зупинки, дозволяючи обміняти патрони (валюту майбутнього) на нове озброєння. З огляду на, що будь-який ствол марний без цих самих патронів, можна розраховувати на те, що в грі будуть доступні дві тактики: або сипати кулі сотнями з всякого мотлоху, або володіти чудовим, але вічно незарядженим зброєю. Також очікуємо, що Артема можна буде навчати всяким корисним навичкам, хоча на цей рахунок розробники подробицями поки не діляться.

Metro 2033: The Last Refuge

Судячи з усього, движок не дуже пристосований для відкритих просторів. Надто вже все розмите.

Творці " Метро 2033 " ні за що не допустять помилки Hellgate: London і забезпечать свій проект набором засобів для хапання гравця за душу. Персонажі будуть старанно створювати ефект живого світу: діти - грати, жінки - шити і готувати їжу, чоловіки - чистити зброю і читати книги. З жителями станцій можна буде вести мирний бізнес або відбирати їх пожитки силою. У бою спину гравця прикриють друзі, а якщо вони і відійдуть на пару хвилин, їх завжди можна буде покликати по телефону (зрозуміло, не мобільному). Оскільки більшу частину ігрового часу Артем проведе в компанії підлягають смерті ворогів, інтелекту останніх приділяється особлива увага. Противники проходять спеціальний курс підготовки: вчаться ховатися від пострілів, влаштовувати засідки і кидати гранати. Монстри, крім цього, мають особливими здібностями: хто по стелі лазить, хто випромінює ауру нестерпного жаху, а хто навіть літати вміє. 

Метро 2033 " створюється на власному движку 4A Engine, який повинен забезпечити грі сучасне якість графіки. Найбільша увага приділяється світла і тіні. Наприклад, "моторчик" може зімітувати світло, що падає з вікон потяга за допомогою невеликих джерел освітлення, розташованих за вікнами. Також він використовує вже знайомі нам по інших ігор ефекти на зразок м'яких тіней, об'ємних текстур і адаптації зору до зміни яскравості освітлення.

Metro 2033: The Last Refuge

На скріншоті сцена битви привертає детально промальовані декораціями, а на відео - якісної анімацією.

***



Потрібно зауважити, що технічних можливостей ще не досить, щоб гра вийшла красивою, оскільки тунелі метро не створені для того, щоб по ним гуляти, милуючись видами. Екскурсії в брудні бараки і серед спалених руїн нітрохи не додадуть різноманітності. Таким чином, дизайнерам доведеться дуже постаратися, змішуючи в потрібних пропорціях атмосферу тотальної розрухи і ядерного бойовика. Тільки не приспавши гравця в перші хвилини, домігшись теплого прийому по одягу, творці " Метро 2033 " можуть розраховувати, що глибина сюжету і багатосторонній геймплей будуть оцінені по достоїнству.

Переглядів: 33 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright MyCorp © 2017 | uCoz